Un produs Blogger.

Ardei umpluti cu varza

Written By Sosa on joi, 19 septembrie 2013 | 05:29

Ingrediete:


3-4 kg ardei gras
3 kg varza (2 verze mici)
radacini de hrean
marar si cimbru (uscat)
2-3 litri apa
500 ml otet
200 gr sare grunjoasa
condimente pentru muraturi (sau un amestec de boabe de mustar, piper, ienibahar etc)
o legatura de marar verde
2-3 morcovi

Mod de preparare: 

Prima data am curatat varza si am taiato foarte marunt, apoi am pus sare grunjoasa pe ea si am frecato bine ca se inmoaie, dupa care am adaugat mararul.
Ardei se spala bine se curata de seminte si cotoare si se lasa pe un servetel.
Pe fundul fiecarui borcan asezam crengutele de marar si cimbru uscat.
Punem varza in ardei si ii punem in borcane, printre care punem morcovi si hreanul.
Pentru muratura punem apa cu sarea cu otetul si cu condimentele la fiert, trebuie fierte pana se dizolva sarea. 
Turnam saramura peste ardei asezati in borcane. Pentru a evita craparea borcanelor de la saramura fierbinte puneti 1-2 cutite asezate sub borcan. 
Spor la treaba! 
SHARE

About Sosa

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu